بارانباران، تا این لحظه: 12 سال و 5 ماه و 22 روز سن داره

تو دختري يا پسري

لوسی ملوسی

1392/3/4 16:20
نویسنده : sadi
704 بازدید
اشتراک گذاری

 

 

سلام قشنگم الان ساعت ١٠/١٥صبح یکشنبه اول اردیبهشت و من این ماه و به خاطر

برگذاری نمایشگاه کتاب خیلی دوس دارم♥راستی الان میخوام چند مورد از کارای جالبت

رو برات یادداشت کنم عسلم♥وقتی یه چیزی میپره تو گلوت و سرفه میکنی تندی با

دستای کوچولوت میزنی تو سینت که هر کی تا حالا این صحنه رو دیده کلی خندش

گرفته البته این کار رو ازخیلی ماه پیش یاد گرفتی♥الهی قربون دخملم برم این روزا از

بس شیطونی میکنی و بدو بدو میکنی چند باری بد خوردی زمین و دیروز وقتی کبودی

پاهات رو دیدم و زانوت رو بوسیدم فکرشم نمیکردم خودتم خم شی وزانوهات رو ببوسی

وای شیرینم انقد وروجک وبلا وشیطونی که نگومیری روی مبلا ‚میز تی وی‚میز غذا

خوری و خلاصه خیلی بلایی و وقتی هم کار بدی بکنی و من یا بابایی دعوات کنیم انقد

ما رو میبوسی تا از دلمون دراری♥ الکی گریه میکنی و به عروسکات شیر میدی ♥ ب

هت اموزش دادم ♥  وقتی میگم چشمات کو میری عروسکاتو میاری چون بار اول که م

یخواستم یادت بدم به چی میگن چشم روی عروسکات بهت اموزش دادم ♥دستات وبینی

دندون وگوشاتم بلدی نشونم بدی البته اینا مال سه چهار ماه پیشه الان دیگه ماشالله خانوم

بزرگتر شدی و البته حرف گوش کن ترگلم♥

اینم یه روز عصر که از خواب بیدار شده بودی و دور از چشم من.....

 

پسندها (1)

نظرات (1)

مامان آرمينا
28 اردیبهشت 92 23:56
زنده باشي باران جون عكسات خيلي با مزه شدن