بارانباران، تا این لحظه: 12 سال و 5 ماه و 22 روز سن داره

تو دختري يا پسري

از شیر گرفتن خیلی دردناک و غصه داره کوچولوی من

1392/5/24 17:09
نویسنده : sadi
307 بازدید
اشتراک گذاری

 

سلام دختر عزیزم

روز یکشنبه 20 مرداد رفتیم دندونپزشکی و دکتر هم گفتن به خاطر پوسیدگی شدید دندونهات باید شیرت رو قطع کنم و من هم در کمال بی میلی مجبور به اینکار شدم ناراحتهمون شب موقع خواب تنهات گذاشتم پیش بابایی و بابایی تو رو خوابوندت البته بعد از اینکه کلی صدام کردی و غصه خوردی و دنبالم گشتی و پیدام نکردی و البته بابایی و منم خیلی خیلی دلمون گرفت وناراحتت بودیم شب بعد هم باز بابایی خوابوندت ولی شب سوم به قول خودت میثن دلش نیومد غصه خوردنت رو ببینه و گفت که بهت شیر بدم و مثل همیشه خودم بخوابونمت و توی این چند روز خیلی خوب همکاری کردی و کمتر شیر میخوری و از امروز ظهر هم که از گیاه صبر زرد استفاده کردم وبهت گفتم نم نم اه شده کثیفه تو هم چندشت شد و حتی نزدیکش هم نیومدی و کلی بازی کردی تا خسته شدی و خوابت برد

الهی قربونت برم میدونم خیلی سخته ولی میتونی از پس این هم بر بیای الهی بمیرم وقتی دو شب خودمو قایم کردم که منو نبینی شب سوم که نرفتم و پیشت موندم کلی منو بوسیدی قلبعاشقتمقلبارزومه به همه ارزوهای قشنگت برسی قلبدر پناه خدا

پسندها (1)

نظرات (4)

خواب گو
24 مرداد 92 17:03
سلام دوست من وبلاگ جالبی دارید. برای شما آرزوی موفقیت دارم.
شبنم
10 مهر 92 14:51
طراحی تقویم سال 93 و کلیپ با عکس کودک دلبندتان با کمترین هزینه انجام میشود ، از طرح های ما دیدن فرمائید بهترین هدیه برای عیدی دادن به اقوام نزدیک http://babyclip.persianblog.ir/ به علت تحویل به موقع، سفارشات تقویم، از الان گرفته می شود
مامانی درسا
25 آبان 92 1:45
زیز دل تولدت هزاران بار مبارک انشاالله دستان مهربون خداوند همیشه نگه دارت باشه
مامان پرنیا
5 آذر 92 11:29
ممنون sadiجون تو پرسشو پاسخ جواب دادین ولی من چهار روزه شیرش نمی دم و دیگه تا حدودی یادش رفته اگه زودتر جواب داده بودین حتما ادامه می دادم راستش رو بخوایند خیلیییی نا راحتم و اعصابم بهم ریخته نمی دونم به خاطر اینه که دو ماه زود شد یا کلا همه ی مامانا اینطوری هستن